ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

Για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτησή σας, η hygiene-spot.gr, σας προσφέρει μία σειρά από εναλλακτικούς τρόπους πληρωμής για την αγορά των προϊόντων που επιθυμείτε.

Για να επιλέξετε κάποια από τις προτεινόμενες διαδικασίες πληρωμής, ενεργοποιείτε την αντίστοιχη επιλογή στη φόρμας του αιτήματος παραγγελίας σας και εισάγετε τα στοιχεία σας που σας ζητούνται.

Η εταιρεία μας λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα (κρυπτογράφηση στοιχείων, κ.λπ.) για την απρόσκοπτη διασφάλιση των προσωπικών δεδομένων και των συναλλαγών σας. Τα προσωπικά σας δεδομένα, τα στοιχεία πληρωμής, καθώς και οι κωδικοί ασφαλείας σας, συλλέγονται και επεξεργάζονται με πλήρη ασφάλεια και ακεραιότητα και κατόπιν συγκατάθεσής σας, την οποία μας παρέχετε με την αποστολή του αιτήματος παραγγελίας σας.

Εναλλακτικοί τρόποι πληρωμής:

1.Αντικαταβολή Μετρητοίς

Εφόσον επιλέξετε να πληρώσετε με αντικαταβολή, θα πρέπει να πληρώσετε με μετρητά κατά τη στιγμή της παράδοσης. Όταν έρθει στο χώρο σας ο υπάλληλος της ταχυμεταφορικής εταιρείας, καταβάλλετε το αντίστοιχο στο/α προϊόν/ντα τίμημα κατά την παραλαβή του(ς).

Το κόστος για την υπηρεσία αντικαταβολής είναι ….€ (δυο ευρώ).

2.Πληρωμή με πιστωτική/χρεωστική κάρτα.

Στη hygiene-spot.gr δεχόμαστε πιστωτικές/χρεωστικές κάρτες Visa και Mastercard.

Οι συναλλαγές σας είναι 100% ασφαλείς, χάρη στο σύστημα Cardlink της Eurobank

3.Πληρωμή με κατάθεση σε Τραπεζικό Λογαριασμό.

Έχετε την επιλογή να εξοφλήσετε την παραγγελία σας με κατάθεση στον τραπεζικό μας λογαριασμό. Στην περίπτωση αυτή, η παραγγελία σας θα εγκριθεί και θα αποσταλεί όταν το τμήμα λογιστηρίου μας επιβεβαιώσει την κατάθεση. Μπορείτε να μεταφέρετε το ποσό οφειλής στους ακόλουθους τραπεζικούς λογαριασμούς:

(Τράπεζα):

Αρ. Λογαριασμού……./ IBAN: ……….

Δικαιούχος: ……..

 

(Τράπεζα):

Αρ. Λογαριασμού……./ IBAN: ……….

Δικαιούχος: ……..

Για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας, παρακαλείστε να αναφέρετε και τον κωδικό της παραγγελίας σας στην αιτιολογία κατάθεσης.

Τα πάσης φύσεως έξοδα της τραπεζικής συναλλαγής επιβαρύνουν τον «Πελάτη». Κατά τη διαδικασία της πληρωμής,  επιλέξτε «Τα τραπεζικά έξοδα να με βαρύνουν εξ’ ολοκλήρου».

 

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ – ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Η εταιρεία μας λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα ούτως ώστε όλα τα προϊόντα να συσκευάζονται με ιδιαίτερα προσεκτικό τρόπο προκειμένου να τα παραλάβετε χωρίς φθορές. Σπανίως υπάρχει περίπτωση να παραλάβετε ένα προϊόν με κάποιο ελάττωμα. Σε περίπτωση που παραλάβετε το προϊόν χωρίς να εκφράσετε συγκεκριμένη επιφύλαξη σημαίνει ότι έχετε παραλάβει ανεπιφύλακτα το προϊόν από την εταιρεία μας.

Σε περίπτωση που παραλάβετε ελαττωματικό προϊόν

 Μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν ή το τμήμα του προϊόντος που είναι ελαττωματικό ή παρουσιάζει φθορές στον μεταφορέα που σας το παρέδωσε χωρίς καμία δική σας επιβάρυνση, σε περίπτωση που κατά το χρόνο παραλαβής διαπιστώσετε ότι υπάρχουν φθορές ή/και κάποιο ελάττωμα σε αυτό. Μπορείτε να μας ενημερώσετε άμεσα στο e-mail στο ……., γνωστοποιώντας μας αν επιθυμείτε να σας αποσταλεί νέο προϊόν σε αντικατάσταση του φθαρμένου ή ελαττωματικού ή εάν επιθυμείτε να ακυρώσετε την παραγγελία, οπότε και θα σας επιστρέψουμε άτοκα τα χρήματα που τυχόν έχετε καταβάλλει.

Σε περίπτωση που επιλέξετε να σας αποσταλεί νέο προϊόν προς αντικατάσταση θα σας αποστέλλουμε άμεσα μήνυμα με την επιβεβαίωση της νέας παραγγελίας σας.

 

ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις:

  1. Πριν την αποστολή/παραλαβή του προϊόντος, αποστέλλοντας e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση ……. ή κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας στο ……..
  2. Μετά την παραλαβή του προϊόντος μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμα σας για υπαναχώρηση εντός 15 ημερολογιακών ημερών.

 

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ

Ο πελάτης έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει από την σύμβαση αγοράς μέσα σε διάστημα δεκατεσσάρων (15) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας του και να επιστρέψει το/τα προϊόν/προϊόντα με όποια μεταφορική εταιρεία επιθυμεί.

Το δικαίωμα υπαναχώρησης ασκείται μέσω αποστολής e-mail στο ………καθώς και τηλεφωνικώς στο …………….

Σημειώνουμε ότι για την άσκηση του δικαιώματος, ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, χωρίς κανένα ελάττωμα (με την επιφύλαξη της επιστροφής ελαττωματικού προϊόντος), με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση.

Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη, εκτός από την περίπτωση που διαπιστώνονται πραγματικά ελαττώματα ή έχει αποσταλεί λάθος προϊόν από την εταιρεία μας. Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν την εταιρεία μόνο και εφόσον το προϊόν αποσταλεί μέσω (ταχυδρομική εταιρεία…………………..).

Πλοήγηση
Κοντά

Καλάθι Μου

Εγγραφή

Ένας κωδικός πρόσβασης θα σταλεί στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας.

Έχετε λογαριασμό;

Κοντά

Κατηγορίες